| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    משכנתא שנייה לכל מטרה

    משכנתא לכל מטרה: מינוף מושלם לחלום שלכם

    לשפץ את הבית, לצאת לטיול ארוך, לקנות את הרכב המפנק ביותר, לפרוע חובות מעיקים או לקנות נכס להשקעה. משכנתא לכל מטרה תגשים לכם את החלום

    משכנתא לכל מטרה היא כלי מצויין וזמין להשגת סכומי כסף משמעותיים בריבית נמוכה ובפריסת תשלומים נוחה לטווח ארוך. הורים שרוצים לעזור לילדיהם בהשגת סכום ראשוני לקניית בית, למשל, יכולים לעשות זאת באמצעות משכנתא לכל מטרה. גם מי שמעוניינים לקנות נכס להשקעה, אך אין להם את הסכום הראשוני להשקעה, יכולים לקבל משכנתא לכל מטרה על נכס קיים, וכך לאפשר לעצמם השקעה מניבה.

    אנחנו, באור לעתיד, נדריך אתכם בלקיחת משכנתא לכל מטרה. אנחנו נעזור לכם להבין בצורה מיטבית את הצרכים והאפשרויות העומדים לרשותכם, נשיג עבורכם את התנאים הטובים ביותר ונסייע לכם במציאת האיזון המדויק בין יכולת ההחזר לרצון לסיים את החזרת המשכנתא בזמן הקצר ביותר.

    המומחים שלנו לייעוץ פיננסי, שלהם הבנה מעמיקה במכלול הרכיבים של התנהלות פיננסית לעסקים ולפרטיים, יעזרו גם לכם לחסוך סכומים ניכרים ולהגשים את החלומות שלכם במהירות ובאחריות המירבית. לצידם יעמוד עורך דין מטעמנו שידאג לכל ההיבטים המשפטיים (כגון רישומי טאבו) ויתלווה אליכם למעמד החתימה בבנק, לדווא שאתם מקבלים בדיוק את מה שהוסכם עליו.  כך שתהיו מכוסים לגמרי.

    האם משכנתא לכל מטרה מתאימה לכם?

    האם אתם בעלי נכס הרשום על שמכם בטאבו/מנהל מקרקעי ישראל? האם כבר החזרתם יותר מ 50% מהמשכנתא הקיימת שלכם? אם התשובה לאחת משתי השאלות האלה (או לשתיהן) היא "כן", הסיכויים גבוהים שאתם זכאים למשכנתא לכל מטרה.

    קריטריונים נוספים לקבלת משכנתא לכל מטרה מהבנק הם: החזר חודשי לזוג שלא יעלה על 30% מהכנסתם החודשית, וכן היסטוריית אשראי תקינה (BDI חיובי).

    מעוניינים לדעת עוד על זכאותכם האפשרית למשכנתא לכל מטרה? צרו קשר עם המומחים של אור לעתיד ללא עלות וללא התחייבות. יחד, נמצא עבורכם את הפתרון הטוב ביותר.

    מה היתרונות של משכנתא לכל מטרה על הלוואה רגילה?

    • עלות. הריביות שתשלמו על משכנתא לכל מטרה נמוכות באופן משמעותי מהריביות על הלוואה רגילה. פירוש הדבר הוא חיסכון שיכול להסתכם בעשרות אלפי שקלים (ולעיתים אף יותר) לאורך חיי המשכנתא.
    • פריסה נוחה. בשונה מהלוואה רגילה, משכנתא לכל מטרה מאפשרת את פריסת ההחזרים עד 30 שנה (אם אתם בני פחות מ 50. אם אתם בני יותר מ 50, תוכלו לפרוס את ההחזרים עד למועד שבו תהיו בני 80).
    • החזר חודשי נמוך. הצירוף של ריבית נמוכה ופריסה לשנים רבות מאפשר החזר חודשי נמוך, שלא מעיק על התקציב ולא מגביל את תחושת החופש הכלכלי.
    • שקט נפשי. במקום להחזיר מספר הלוואות מגורמים שונים, עם ריביות שונות ומנגנוני גבייה שונים, משכנתא לכל מטרה נותנת את הוודאות של סכום אחד, ריבית אחת והחזר אחד, נוח וידוע מראש.

    אור לעתיד: לוודא שתקבלו את הטוב ביותר

    להתרוצץ בין בנקים כדי לעשות סקר שוק. להתמקח מול הבנק על שיעורי הריבית. לדאוג לרישומים בטאבו. לדאוג לביצוע השמאות ולהגעתה לידי הבנק. להתמצא במכתבי כוונות ובשטרי סילוק. או פשוט להיעזר במומחים למשכנתאות של אור לעתיד ולהגיע לבנק רק פעם אחת, למעמד החתימה

    התנהלות מול גופים בירוקרטיים סבוכים, כאלה שלא תמיד שמים לנגד עיניהם את טובתכם ולא מסוגלים לתת לכם את הקשב המלא, היא אתגר שמתאים ליחידי סגולה. כשעתידכם הכלכלי מונח על הכף וכל החלטה נושאת השלכות לשנים רבות קדימה, חיוני שיהיה לצידכם יועץ מסור, מנוסה ומומחה בתחומו.

    תפקידנו באור לעתיד הוא לצייר עבורכם את הדרך הטובה והבטוחה ביותר להצלחה וביטחון כלכליים. בניגוד לבנקים, לנו אין כל עניין "למכור" לכם משכנתא במסלול כזה או אחר (או לא לחשוף אתכם להטבות שמגיעות לכם). אנחנו 100% בצד שלכם.

    כגוף מוכר ומוביל בתחומו, לאור לעתיד יתרונות ברורים בענף המשכנתאות: כושר המיקוח הייחודי שלנו מהווה תועלת ייחודית עבורכם (שיכולה להסתכם בעשרות אלפי שקלים או יותר למשכנתא). בנוסף, אנחנו באור לעתיד לא בוחרים מראש משכנתא עבורכם, אלא מוציאים מכרז בין הבנקים כדי לוודא שתקבלו את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

    כשמדובר במשכנתא לכל מטרה כמקור מימון להגשמת מטרה חשובה, המומחיות הייחודית שלנו בהבנת שוק המשכנתאות המורכב היא נכס אמיתי עבורכם.

    משכנתא לכל מטרה: מינוף מושלם לחלום שלכם

    משכנתא שנייה

    להתחיל בצעד קטן כדי לחסוך הון גדול – לבחור בהלוואה הרלוונטית עבורכם 

    משכנתא שנייה הינה פתרון נפוץ ומומלץ המיועד לאנשים המתקשים לעמוד בהחזרי התשלומים של המשכנתא הראשונה – ומעוניינים לקבל סיוע כלכלי בהתאם. ישנם גורמים רבים ושונים היכולים להוביל אנשים לכדי משבר – ולהיכנס לחובות. לשם כך, כדי שניתן יהיה להחזיר את החובות – מומלץ לשתף פעולה עם חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". צוות העובדים של חברה זו, המורכב מעורכי דין ומומחי אשראי, ינתח את מצבכם האישי ויאתר את מסלול ההלוואה הרלוונטי עבורכם. 

    משכנתא שנייה: לבחון את המצב הנוכחי ולפעול בהתאם

    ישנן נסיבות שונות המובילות אנשים להתחייב למשכנתא ראשונה. החל משיפוץ בית או דירה, נסיעה ממושכת בחוץ לארץ או שמא עקב שאיפות אחרות – באמצעות התחייבות למשכנתא ניתן יהיה לצאת לדרך חדשה ולהגשים את עצמנו ואת חלומותינו.

    עם זאת, לעיתים קרובות חלקנו מתקשים להחזיר את התשלומים לשם כיסוי ההלוואה. החל מאבטלה, הוצאות גבוהות במשק הבית או שמא מדובר בנסיבות אחרות, הקשיים נערמים ומובילים לכדי הכנסה נמוכה – ובהתאם, עמידה בהחזרי המשכנתא הופכים לאתגר.

    כדי להתמודד עם מציאות מורכבת זו, יש לחפש אחר המענה הרלוונטי – כאשר לקיחת משכנתא שנייה היא אחד מהפתרונות העומדים בפניכם. הסכום אותו מקובל להעניק במסגרת לקיחת המשכנתא השנייה מחושבת כך: כ-70% משוויו של הנכס המשועבד – פחות החוב שנותר מהמשכנתא הראשונה. 

    כדי לקבל הלוואה זו, יש להציג חסינות כלכלית ולהוכיח אותה באמצעות מספר מסמכים: תלושי שכר, תדפיס תנועות עו"ש של 3 החודשים האחרונים, עדות על מקור הכנסה נוסף, שטר בעלות על הנכס המשועבד וכו'.

    בבואכם להתחיל בשלב מכריע ומשמעותי זה, יש לפנות אל חברה המתמחה בייעוץ משכנתאות וסיוע מקצועי ומדוקדק בתחום זה. מומחים אלו ינתחו את מצבכם הפיננסי, יבצעו את החישובים המדויקים – ויציעו את האפשרות הרלוונטית למצבכם האישי. 

    משכנתא שנייה: לפרוץ גבולות ולהרחיב את אופן החשיבה 

    מתלבטים האם לקחת משכנתא נוספת? כדי לשים סוף להתלבטות זו, לבחון את הנתונים הפיננסיים שלכם ולספק את המענה המקיף ביותר, יש לפנות אל חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". אנו נשמח להוביל אותך לעבר מסלול של עשייה וחשיבה פורצת גבולות.

    משכנתא שנייה: לבחון את המצב הנוכחי ולפעול בהתאם

    משכנתא לכל מטרה מה זה

    למנף את חלומכם בזכות שירותי הייעוץ והסיוע של אנשי המקצוע אל אור לעתיד 

    משכנתא לכל מטרה מיועדת למגוון שאיפות; יעדים באמצעותם תוכלו לקבל המינוף המושלם והמדויק – ולהגשים את חלומכם. החל מפירעון חובות, שיפוץ הבית, תכנון טיול ממושך או שמא מדובר ברכישת רכב מרווח ומרשים – באמצעות נטילת המשכנתא תוכלו גם אתם להגשים זאת ובהצלחה מרובה. כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר בנושא זה, מוזמנים לפנות אל חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". חברה זו תעמוד לרשותכם לכל אורך הדרך ותסייע באיתור המשכנתא המתאימה לכם ביותר. וזאת, לצד שירותים נלווים כדוגמת ניהול המשא ומתן מול בנקים וחברות הביטוח, שמאות מקרקעין וכן הלאה. 

    משכנתא לכל מטרה: להסתייע בשירותם של המומחים

    כדי לפרוץ קדימה ולהגשים את החזון שלנו כראוי, יש לתכנן את הצעדים הבאים שלנו. בין אם מדובר במלאכת שיפוץ הדירה או הבית, פירעון החובות, רכישת נכסים להשקעה או שמא מדובר בתכנית חשובה אחרת – כדי להוציא את התכניות אל הפועל, מומלץ להתעניין בהיבט הבא: נטילת משכנתא לכל מטרה. 

    משכנתא מסוג זה הינה פתרון מומלץ, זמין ומצוין לשם השגת הכספים הרלוונטיים. וזאת, תוך ריבית נמוכה, פריסת תשלומים נוחה, החזר חודשי נמוך ובעיקר – שמירה על השקט הנפשי. בהתאם, וכדי שתוכלו גם אתם לקבל את המענה המדויק ביותר עבורכם ולקחת את ההלוואה הרלוונטית ליכולותיכם, מומלץ לשתף פעולה עם חברה המתמחה בשירותי ייעוץ וסיוע בתחום המשכנתאות. 

    במילים אחרות, ולאור העובדה כי לחברה זו היכרות, ניסיון וידע קודם בכל הנוגע להתנהלות מול הגופים הבירוקרטיים השונים, כך ניתן יהיה לקדם את תהליך העבודה כראוי. החל ממיקוח מול הבנקים על שיעורי הריבית, ביצוע מלאכת השמאות כמו גם הרישום בטאבו – תיחסך לכם עוגמת נפש רבה. בהמשך, תוכלו לסלול את הדרך הבטוחה והנכונה להצלחה. 

    לראות את טובתו של הלקוח 

    כדי לבנות את עתידכם על הצד הטוב ביותר, נדרש סיוע כלכלי מדוקדק, מדויק ומותאם לצרכים השונים שלכם. לשם כך, כדי להבטיח את עתידכם ולצאת לדרך חדשה, מומלץ להסתייע בשירותיהם המקצועיים של חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". צוות עובדי החברה מחויבים להשיג לכם את תמהיל ההלוואה המיטבי.

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים