| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    משכנתא לעסקים

    משכנתא לעסקים כפי שלא הכרתם: לגייס אשראי לטובת העסק בקלות ובתנאים מעולים

    קניית ציוד חדש; שיפוץ משמעותי של בית העסק; בניית נוכחות חזקה באינטרנט או התרחבות למקומות חדשים. כמעט כל עסק זקוק לאשראי כדי לגדול ולנצל הזדמנויות חדשות. בשוק אשראי עתיר מכשירים כמו השוק הישראלי ישנן אפשרויות רבות לגייס אשראי לעסק, אך לא רבים מספיק מכירים את האפשרות של משכנתא לעסקים, שמציע אשראי מעולה בתנאים שקשה מאוד להתחרות בהם.

    אם אתם בעלי נכס פרטי הרשום על שמכם שאין עליו משכנתא, או שהנכס ממושכן בפחות מ-50% מערכו, אתם זכאים לקבל משכנתא מהבנק ולגייס הון עבור העסק בתנאים שלא תוכלו למצוא כמעט באף אפיק גיוס אשראי אחר.

    היתרונות הברורים של משכנתא לעסקים : סכומים גדולים בריבית נמוכה ובפריסה נוחה

    למשכנתא לעסקים כמה וכמה יתרונות משמעותיים על פני הלוואות במסלולים אחרים, בנקאיים או חוץ בנקאיים. בעלי עסקים עם נכס פרטי על שמם ללא משכנתא (או שהנכס ממושכן בפחות מ-50% מערכו) עשויים להרוויח זמן וממון רב אם יבחנו את האופציה של משכנתא לעסקים כאפיק אשראי אפשרי. היתרונות, כאמור, נכבדים:

    1. סכום הלוואה גבוה. מכיוון שהנכס שלכם מציע בטוחה באיכות גבוהה מאוד עבור הבנק, תוכלו לקבל סכום הלוואה גבוה מבאפיקים אחרים. מה שיקבע את הסכום שתוכלו לקבל הוא שווי הנכס שברשותכם, ויתרת המשכנתא הקיימת עבור הנכס (אם קיימת כזו).
    2. פריסה נוחה לזמן ארוך. במשכנתא לעסקים, תנאי ההחזר מאפשרים פריסה של התשלומים לשנים ארוכות, כלומר תשלומים חודשיים קטנים יותר, ונטל נמוך יותר על התזרים של העסק.
    3. ריבית נמוכה יותר. גם במה שנוגע לריבית שתשלמו על ההלוואה, הביטחון שהנכס שלכם מקנה לבנק מזכה אתכם בשיעור ריבית נמוכים ואטרקטיביים במיוחד ביחס לאפיקי גיוס אשראי אחרים. החיסכון בזמן ובממון בטווח הארוך הינו עצום.
    4. מרווח נשימה לאשראי העסקי. היות ומשכנתא לעסקים מתבצעת בחשבון הפרטי של בעל העסק, האשראי העסקי נותר פנוי, ומאפשר התנהלות חופשית יותר בתכנון וניהול העסק.
    5. גמישות ייחודית. המשכנתא לעסקים הינה משכנתא לכל דבר, וכפופה לכל הכללים הרלוונטיים, אשר פעמים רבות מיטיבים עם הלווה ביחס להלוואות רגילות. משכנתא, למשל, ניתן למחזר בקלות (כלומר לקצר או להאריך את משך ההחזר בהתאם ליכולת הפיננסית או שינוי מסלולי המשכנתא בתקופה שהריבית יורדת באופן משמעותי). גם הגמישות הזו מציעה יתרון מובהק של משכנתא לעסקים על פני הלוואות רגילות אשר מציעות תנאי החזר קשיחים ולעיתים רבות בלתי ניתנים לשינוי מבחינה פרקטית.
    6. ניתן לכל סוגי העסקים. בניגוד לאפיקים אחרים בהם הגורם הממן דורש לדעת (בין היתר באמצעות תכנית עסקית) באיזה ענף עוסק העסק , באמצעות משכנתא לעסקים לא קיימת התניה כזו – הכסף שאתם מעוניינים לגייס הוא נגזרת של אותם כללים שנקבעו ע"י הבנק בענף המשכנתאות. באפיק זה, אין צורך בהצגת תכנית עסקית בכדי לשכנע את נותן האשראי לספק לנו את ההון הדרוש. בנוסף, עסקים מסויימים שבד"כ לא מקבלים הלוואות באפיקים אחרים הן בלא מעט מהמקרים בגלל ענף העיסוק שקיים בו סיכון מבחינת נותני האשראי (מדובר בעיקר בענף המסעדות אך קיימים גם ענפים נוספים).

    משכנתא לעסקים באור לעתיד: האשראי שאתם צריכים, בתנאים הטובים ביותר בשוק

    גיוס אשראי הוא אחד האספקטים הרגישים והחשובים של ניהול עסק. כדי לגייס את האשראי שהעסק שלכם זקוק לו יש צורך הן במבט מקצועי על מכלול התנאים שבהם פועל העסק והן במומחיות בגיוס אשראי לעסקים. אנחנו באור לעתיד מציעים ללקוחותינו את מארג הידע, הניסיון והיכולות שיבטיח את הצלחתם בגיוס האשראי לו הם זקוקים, בתנאים הטובים ביותר.

    כחברה בעלת מוניטין בשוק האשראי הישראלי, בעלת צוות מומחים עם תחומי התמחות מגוון, לנו באור בעתיד היכרות צמודה עם המסלולים המוצעים בכל רגע ויכולת מיקוח בכדי להשיג עבור לקוחותינו את העסקה הטובה ביותר.

    עם אור לעתיד לצידכם תקבלו לא רק ליווי צמוד והדרכה בכל שלבי גיוס האשראי, אלא גם את הביטחון המלא שהעסק שלכם מטופל בידיים מקצועיות ומנוסות.

    עם שנים ארוכות של ניסיון בגיוס אשראי לעסקים ואינספור לקוחות מרוצים, המומחים של אור לעתיד ילוו גם אתכם בדרך לגיוס אשראי מוצלח. באחריות.

    משכנתא לעסקים כפי שלא הכרתם

    משכנתא לעסקים קטנים

    לבנות עתיד מוצלח לעסק עם אור לעתיד – עם האשראי לו אתם זקוקים

    גיוס משכנתא לעסקים יסייע לכם בהגשת מגוון מטרות. החל מרכישת ציוד חדש ומתקדם, שיפוץ מקיף של הנכס בו נמצא העסק, יצירת נוכחות ברשת ושיווק באמצעות האינטרנט וכן הלאה – פעולות אלו דורשות כספים. בהתאם לכך, כדי שתוכלו גם אתם להגשים את החזון העסקי שלכם בהצלחה מרובה, יש לפנות אל חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". חברה זו משמשת בתור גורם מרכזי ומשמעותי בשוק המשכנתאות בארץ; שוק הנשלט כמעט בבלעדיות על ידי הבנקים. כמו כן, מומחיה של חברה מציעים שירות מקצועי ומתקדם אשר שם את טובת הלקוח במרכז. 

    משכנתא לעסקים: יתרונות רבים

    בניית עסק חדש וניהולו השוטף דורשים מיומנויות שונות; פעולות בזכותן ניתן יהיה לנצל הזדמנויות חדשות – ולבסס את העסק באופן המיטבי והמצליח ביותר. חלק בלתי נפרד מכך כולל רכישות שונות. החל מציוד חדש עבור ההתנהלות היום-יומית של העסק, שיפוץ חלל העבודה או שמא מדובר במימוש מטרות חדשות – לכך דרושים כספים רבים.

    בשל כך, כדי שניתן יהיה לקדם את העסק כמו גם לממש את החזון שלכם על הצד הטוב ביותר, יש לגייס לכך אשראי. במילים אחרות, בזכות משכנתא לעסקים בתנאים נוחים תוכלו לקחת את הצעד החשוב הבא ולפרוץ קדימה. 

    בבעלותכם נכס פרטי אשר אין עליו משכנתא? האם הנכס המדובר ממושכן בפחות מ-50% משוויו? בהתאם לתנאים אלו ואחרים, תקבלו את הזכאות למשכנתא מהבנק – כמו גם לגייס את ההון הדרוש עבור העסק שלכם. 

    נדגיש כעת כי למשכנתא לעסקים יתרונות רבים ומשמעותיים; יתרונות אשר ללא ספק הופכים הלוואה זו לעדיפה בהרבה על פני הלוואות אחרות במסלולים שונים. החל מסכום הלוואה גבוה, פריסה נוחה, ריבית נמוכה ועד מרווח נשימה – היבטים אלו הינם משמעותיים ביותר עבור הצלחת העסק. 

    לגייס את האשראי ולפרוץ קדימה 

    גיוס האשראי לעסק הינו פעולה משמעותי וחשובה ביותר לעסק – ולניהולו השוטף והמוצלח. לשם כך, חשוב להסתייע בשירותיהם של המומחים: חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". חברה זו מחזיקה במוניטין גבוה בתחום האשראי בארץ וצוות עובדיה מחזיקים במומחיות הרלוונטית.

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים