| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    גיוס אשראי לעסקים

    להתרחב, להסתגל לשינויים או לעבור תקופה לחוצה: מגוון מסלולי אשראי מעולים לעסקים באור לעתיד

    בעלי עסקים נפגשים בצורך באשראי כחלק טבעי לגמרי של מחזור חיי העסק. כשמדובר בשלבי הקמה והתארגנות לעיתים חובה להסתייע במקור אשראי חיצוני. גם כשהעסק מעוניין להתרחב, לשנות את אופי הפעילות או להסתגל למציאות משתנה, אשראי מאפשר להמשיך את הפעילות העסקית בבטחה ובשקט.

    ללא קשר לסיבת הצורך שלכם באשראי עסקי, לפני שניגשים לתכנון וביצוע של גיוס אשראי, חובה להכיר את המסלולים והאפשרויות הזמינים לכם, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם. וכשניגשים לגיוס אשראי עבור העסק, הצעד החכם ביותר הוא להיעזר במומחים של אור לעתיד, שמכירים את שוק האשראי הישראלי לעומק, ויכולים להציג בפניכם את מפת האפשרויות המיטבית עבורכם.

    בנוסף, כמובילים בשוק הייעוץ העסקי בישראל, המומחים של אור לעתיד יסייעו לכם לנתח ולהבין היטב את הצרכים והיכולות העסקיות שלכם, ובמקרה הצורך גם לגבש תוכנית עסקית מפורטת, מושקעת וריאלית, עם יעדים ברורים ולוחות זמנים מדוייקים לעמידה בהם.

    וכדי לעשות עבורכם את התמונה מעט יותר ברורה, הכנו עבורכם סקירה קצרה של פתרונות האשראי לעסקים המוצעים במסגרת השירותים של אור לעתיד. נתקלתם בפתרון אשראי שנראה לכם? מעוניינים לדעת עוד על גיוס אשראי עבור העסק שלכם? המומחים שלנו עומדים לרשותכם. אל תהססו ליצור קשר

    גיוס אשראי לעסקים: פתרונות אשראי בנקאיים

    כמו עבור לקוחות פרטיים, הבנקים בישראל הם הכתובת העיקרית לגיוס אשראי גם עבור עסקים. מתוקף העובדה שהחשבונות השוטפים של העסקים מנוהלים בבנקים, ההיכרות שלהם עם היכולות הכלכליות של העסק היא טובה. יחד עם זאת, לא תמיד נקבל בבנק שלנו את האשראי הטוב ביותר: לעיתים, בנק אחר עשוי להציע הצעה טובה ומשתלמת יותר. ולא פחות חשוב: גם כשניגשים לבקש אשראי מהבנק, חשוב לבוא אחרי עבודת הכנה רצינית, על סמך מידע אמין ומדוייק הן על פעילות העסק והן על אפשרויות האשראי בבנקים באופן כללי.

    גיוס אשראי חוץ בנקאי לעסקים

    אשראי חוץ בנקאי מסופק על ידי שני סוגים של גופים: חברות האשראי וחברות המתמחות במתן מימון חוץ בנקאי. היתרונות של אשראי במסלול זה הוא גמישות גדולה יותר של המערכת, לעומת הבנקים, אך מצד שני עלויות האשראי במסלול זה עלולות להיות גבוהות באופן ניכר מן המקובל בשוק הבנקאי. אם אכן יש לכם צורך באשראי חוץ בנקאי, אנחנו באור לעתיד נכווין אתכם לפתרון הנכון והטוב ביותר עבורכם, לאחר בחינה יסודית של הצרכים ואופי הפעילות הייחודי של העסק שלכם.

    קרנות לעסקים

    בישראל קיימות, לצד הבנקים וגופים המעניקים אשראי חוץ-בנקאי, גם קרנות שתפקידן לסייע לעסקים באשראי. קרנות אלה מציעות לרוב הלוואות בערבות המדינה. הלוואות אלה מציעות יתרונות ברורים: ריבית אטרקטיבית יותר ממסלולי אשראי בנקאיים וחוץ בנקאיים, זמן החזר ארוך (עד 7 שנים), ואשראי שלרוב אינו נשען על האובליגו הבנקאי.לצד זאת, להלוואות אלה נלוות לרוב דרישות בירוקרטיות שונות שיש להיערך אליהן (כגון העברת ניהול החשבון לבנקים הקשורים לקרנות ודרישות אחרות). באור לעתיד אנו מתמחים בהפניית עסקים לקרנות המתאימות להם, ובהכנת הבקשות כך שהסיכוי שלכם לקבל את ההלוואה יהיה הגבוה ביותר.

    אור לעתיד: לקבל את הטוב ביותר. באחריות

    גיוס אשראי הוא פעולה מורכבת שיש לגשת אליה באחריות מירבית, תוך לקיחה בחשבון של מכלול השיקולים השלם: הן הפעילות העסקית ומאפייניה היחודיים, והם המכשירים והכלים הזמינים בשוק האשראי. כגוף עצמאי לחלוטין, לאור לעתיד מחוייבות אחת בלבד, והיא ההצלחה הכלכלית של לקוחותינו.

    כשאתם נפגשים איתנו ומצטרפים מעגל לקוחותינו אתם מקבלים לא רק את הייעוץ הטוב מסוגו בישראל, אלא גם ניסיון של שנים ארוכות ואת הביטחון שבעבודה עם חברה מבוססת, מוכרת ומצליחה בשוק הייעוץ העסקי וגיוסי האשראי בישראל.

    איתנו לצידכם העסק שלכם יוכל להתקדם ולהתבסס בצורה הטובה והמשתלמת ביותר. באחריות.

    גיוס אשראי לעסקים: לשקול את הצעד הבא

    גיוס אשראי לעסקים קטנים

    לנהוג באחריות ולחפש אחר מקורות מימון מהגופים הרלוונטיים 

    גיוס אשראי לעסקים הינו חלק משמעותי וטבעי במסגרת מחזור חייו של כל עסק ועסק. בין אם מדובר בהקמתו של עסק חדש ובנייתו, או שמא מודבר בשינוי אופיו של העסק; שינוי הבא לידי ביטוי בתזרים של הכספים – כדי להמשיך ולקדם את הפעילות העסקית בראש שקט, רצוי לגייס אשראי. כדי לבצע זאת על הצד הטוב ביותר, ולהשיג את מקורות המימון הדרושים לכם ולעסקים שלכם, יש ליצור קשר עם חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". צוות עובדי החברה נבחרו בקפידה לאור הניסיון הרב וההכשרה המקיפה שלהם. מעבר לכך, המקצועיות והיחס האישי והאדיב של מומחים אלו יובילו להצלחת העסק שלכם. 

    גיוס אשראי לעסקים: לשקול את הצעד הבא

    הגורם המניע והמכריע של המשק הישראלי הם העסקים הקטנים והבינוניים. לשם כך, כדי שיזמים שונים יוכלו להקים עסק חדש ולתפעל אותו ביום-יום בהצלחה, יהיה עליהם לגייס אשראי. במילים אחרות, גיוס אשראי לעסקים הינו צעד טבעי אשר יש ביכולתו לשנות את אופייה של הפעילות העסקית לטובה; שינוי אשר יוביל בהמשך להתרחבות העסקים ובעיקר – להתנהלות יציבה, בטוחה ושקטה. 

    בבואכם לאתר את מקורות המימון הרלוונטיים עבורכם, ולהגיש את הבקשה לאשראי מהמקורות הרלוונטיים, מומלץ לבצע עבודת הכנה מקיפה. כך, בהתאם לפעילות העסקית השוטפת כמו גם בירור אפשרויות האשראי הקיימים והרלוונטיים, ניתן יהיה להתקדם.

    אשראי חוץ בנקאי, לדוגמא, הינו אחת האפשרויות הללו, כאשר בדרך כלל אחד משני הגופים הבאים מספק מקור מימון זה: חברות האשראי וחברות שזוהי מומחיותן לספק מימון חוץ בנקאי. מסלול אשראי זה מחזיק ביתרונות רבים, כאשר גמישות מערכתית רבה הינה אחת הדוגמאות הבולטות. 

    לפנות אל הגורמים המסמכים לכך – ולקבל מענה מקצועי

    בין אם מדובר בבנקים, גופים המספקים אשראי חוץ בנקאי ובין אם מדובר בקרנות לעסקים – חשוב לבצע את גיוס האשראי בקפידה ובאחריות. וזאת, תוך כדי לקיחת מלוא השיקולים – החל מהפעילות העסקית ועד הכלים הקיימים בשוק כיום. כך או כך, לשם קבלת הייעוץ והטיפול המקצועי בתחום, יש לפנות אל חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים" ולהצטרף לקהל לקוחותיה המרוצים.

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים