| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    ייעוץ וליווי משכנתאות בפרוייקטים חדשים

    מחפשים בית במחיר למשתכן או שוקלים לקנות דירה מקבלן בפרוייקט חדש? מתחדשים בתמ"א 38 או עומדים לקחת חלק בפינוי-בינוי? אור לעתיד מתמחים בשמירה על האינטרסים שלכם מול הקבלן והבנק למשכנתאות

    נטילת משכנתא לשם קניית דירה היא אחד הצעדים הכלכליים המורכבים והמשמעותיים ביותר בחיי כל משפחה. כדי להצליח, כדאי להתכונן היטב: להבין את המשתנים הרבים הכרוכים בנטילת משכנתא, כמו יכולת ההחזר, הריבית השנתית, המסלול וסכום המשכנתא הנכונים, ועוד.

    לצד משתנים אלה, טיפול נכון לצדדים המשפטיים והבירוקרטיים של המשכנתא חיוני גם כן. הסיבה לכך פשוטה: שינויים קטנים בכל אחד מהאספקטים של המשכנתא יכול להיות בעל השלכות מרחיקות לכת על איכות החיים שלכם ומצבכם הכלכלי שנים ארוכות קדימה.

    כשאתם עומדים בפני נטילת משכנתא וקניית נכס בפרוייקט מגורים חדש, במסגרת פינוי-בינוי, או כחלק מתמ"א 38, הכלל הזה נכון שבעתיים, היות וקניית דירה "על הנייר" היא פתח לשלל בעיות וסיכונים ("מדד תשומות הבניה" המוכר הוא רק קצה הקרחון) שמחייבים ליווי של מומחה לתחום. כזה שמכיר את ענף המשכנתאות לאורך ולרוחב ויודע להוליך את אתכם בביטחה להגשמת החלום: דירה משלכם.

    אנחנו, באור לעתיד, מתמחים בשמירה על האינטרסים של רוכשי הדירות ונוטלי המשכנתאות בהליך נטילת משכנתא וקניית דירה. נשמח לסייע גם לכם להגיע לבית החלומות באופן הבטוח והחסכוני ביותר בכסף ובזמן.

    למזער סיכונים, למכסם אפשרויות

    בעסקה מול קבלן, בין אם מדובר בפרוייקט חדש, בתמ"א 38 או בפינוי בינוי, הצעד הנבון והאחראי הוא להיעזר בשירותיהם של מומחים לענף, שלהם הידע הפיננסי, המשפטי והתכנוני הנדרש כדי לתת את הליווי האיכותי ביותר. אנחנו באור לעתיד נסייע לכם בבחירת ובהשגת המשכנתא המתאימה ביותר עבורכם ובהבטחת האינטרסים שלכם בחוזים המשפטיים מול הבנק והקבלן.

    כמשרד מוביל בתחום הייעוץ הפיננסי, עם התמחות ארוכת שנים בייעוץ מקיף למשכנתאות, אנחנו באור לעתיד מציעים ללקוחותינו ליווי צמוד בכל שלבי נטילת המשכנתא, מאת צוות מומחים מובילים לפיננסים ובליווי עורך הדין מומחה לנדל"ן.

    אור לעתיד: הביטחון של מומחה לצידך  

     

    אנחנו, באור לעתיד, לא עובדים בשביל הבנקים, הקבלנים או כל גוף אחר. אנחנו עובדים אך ורק בשביל הלקוחות הפרטיים שלנו, ומטרתנו האחת היא לסייע להם לממש את חלום הדירה בעלויות הנמוכות ביותר ובמינימום טרחה וסיכון.

    כמשרד המתמחה בייעוץ פיננסי לעסקים ופרטיים, וכגוף בעל מוניטין בתחום הייעוץ הפיננסי בישראל, לאור לעתיד יש את המשאבים והידע מצד אחד, וכושר המיקוח מצד השני כדי להשיג עבורכם את המשכנתאות הטובות ביותר במחירים הטובים ביותר, על בסיס הבנה מדוייקת של הצרכים והיכולות הכלכליות שלכם.

    כשאתם ניגשים לקבל משכנתא ולקנות דירה מקבלן, בפרוייקט חדש, בתמ"א 38 או במסגרת מחיר למשתכן, אנחנו נגייס את מלוא הידע המקצועי שלנו והמומחיות הייחודית שלנו בשוק המשכנתאות והייעוץ הפיננסי בישראל כדי שלכל אורך התהליך האינטרסים שלכם יישמרו, כולל ליווי משפטי ופיננסי לכל צעד בנטילת המשכנתא וחתימה על חוזים והסכמים.

    עם אור לעתיד לצידכם, אתם יכולים להתקדם לעבר החלום בביטחון ובשקט. מטפלים בכם הטובים ביותר.

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים