| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    כלכלת המשפחה לפרטיים

    לחשוב על המשפחה כמו יחידה כלכלית עם יעדים, נכסים, מטרות ותקציב מוגדר. ייעוץ לכלכלת המשפחה באור לעתיד

    רבים מאיתנו רגילים להתנהל בטבעיות במישור הכלכלי הביתי: מגדילים הוצאות או את המינוס (או את שניהם), בתקופות בזבזניות, ומצטמצמים, או מנסים למצוא מקורות הכנסה נוספים, כשהמצב הכלכלי נהיה לחוץ יותר. זו לא אשמתנו: החינוך הכלכלי שקיבלנו לעיתים נדירות בלבד הכין אותנו להתמודדות עם הקשיים האמיתיים של ניהול משק בית והחיים הפיננסיים של המשפחה.

    רובנו פשוט לא חושבים על הבית כעל יחידה כלכלית שדורשת ניהול יעיל, מבוסס כללים ועקרונות בדוקים ומוכחים.

    כדי לסייע למשפחות להבין וליישם טוב יותר את עקרונות ההתנהלות הכלכלית הנכונה במסגרת הביתי, אנו באור לעתיד מציעים ללקוחותינו ייעוץ לכלכלת המשפחה, שנוגע בכל התחומים החשובים של ניהול כלכלת המשפחה: הגדרת תקציב, ניהול נכסים קיימים, חיסכון פנסיוני ואחר, הגדרת יעדים ומטרות לטווח הקצר, הבינוני והארוך והפנמת העקרונות הנכונים לניצול מיטבי של המשאבים העומדים לרשות המשפחה, מתוך דאגה להווה ולעתיד.

    לא שולטים בתקציב? לא יודעים בדוק מהן ההתחייבויות ומהם הנכסים והמשאבים שעומדים לרשות המשפחה? לחוסר הוודאות השלכות מרחיקות לכת על איכות החיים ורמת החיים שלכם

    גם כיום, עמוק בתוך המאה ה 21, משפחות רבות בישראל חיות מבלי לנהל תקציב מסודר שמגדיר במדוייק מהם המשאבים העומדים לרשות המשפחה, ומהם הסכומים מתוך התקציב הזה שניתן להקדיש לצרכים ולפעילויות שונות: מביגוד, נופש והוצאות תקשורת עד חיסכון לאירועים מיוחדים או לפנסיה. כתוצאה מחוסר שליטה זה, משפחה שאינה מתנהלת בהתאם לתקציב מוגדר מוצאת את עצמה מתמודדת עם משברים תכופים ועם תחושה מתמדת של מינוסים גדלים ואובדן שליטה כלכלי.

    לצד היעדר שליטה על הוצאות המשפחה, ניתן למצוא במשפחות רבות פיזור וחוסר התמצאות בכל הקשור לחסכונות הפנסיוניים, להתחייבויות ארוכות הטווח ולנתונים הכלכליים המרכזיים שיתוו את עתידה של המשפחה ואת יכולתה לתפקד באופן אפקטיבי מול הזדמנויות ואתגרים.

    לא מדובר בגזירת גורל: התנהלות כלכלית נבונה אינה קסם, אלא אוסף של הרגלים בריאים הניתנים ללמידה.

    אנחנו כאן, כדי לסייע גם לכם.

    ייעוץ כלכלי למשפחה באור לעתיד: המומחים לניהול ופיננסים שיחסכו לכם זמן וכסף. באחריות   

    אנו באור לעתיד מתמחים בייעוץ וליווי פיננסי לעסקים ולמשקי בית (עם התמחות נרחבת בתחומי משכנתאות והמימון), ואנו מסייעים מידי שנה למאות לקוחות לשפר באופן דרסטי את מצבם הפיננסי. אנו עושים זאת בהסתמך על ידע וניסיון מקצועיים נרחבים ובאמצעות שורה של בדיקות ובחינות שמאבחנות במדוייק את הכשלים ההתנהלות הפיננסית, לצד ההזדמנויות שניתן לנצל.

    בהכירנו את המערכת הבנקאים ושוק האשראי הישראלי לעומק, יש לנו את הכלים לא רק להדריך באופן תאורטי אלא להכווין את לקוחותינו לפתרונות הטובים ביותר עבורם.

    כשאתם בוחרים באור לעתיד לקבלת ייעוץ כלכלי למשפחה אתם בוחרים במומחים לניהול ופיננסים בעלי יכולת לשפר באופן דרמטי את כלכלת המשפחה שלכם ולהעניק לכם את הכלים להמשיך לעשות זאת בעצמכם עוד שנים רבות קדימה.

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים