| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    משכנתא הפוכה-פנסיונית

    הבית הוא הכוח שלכם

    נמצאים בגיל הפרישה או מתקרבים לשם? שנות המשכנתא כבר מאחוריכם? זה הזמן להכיר את המשכנתא ההפוכה, המוצר החדש בשוק האשראי שמאפשר לכם לקבל מימון משמעותי בתנאים מועדפים

    ישראלים רבים אינם מודעים לכך, אולם בשנים האחרונות נוספו לשוק האשראי והמימון בישראל כמה כלים מעניינים וחדשניים, עם יתרונות ברורים ללווים מקבוצות גיל ויכולות כלכליות שונות.

    המשכנתא ההפוכה, שנקראת לפעמים גם 'משכנתא פנסיונית', היא אחד מהמוצרים החדשים האלה, והיא מציעה הלוואות בתנאים משופרים במיוחד לבעלי נכסים בפנסיה או לקראתה.

    אם אתם בגילאי פרישה או מתקרבים לשם, ובעלי נכס הרשום על שמכם, המשכנתא ההפוכה עשויה להיות הדבר שחיכיתם לו: כלי לקבלת מימון משמעותי בתנאים חריגים לטובה, עם תנאי החזר שונים לגמרי מהמקובל בשוק האשראי הרגיל.

    כך תוכלו לשמור על הרווחה הכלכלית בשנותיכם המאוחרות.

    מוצר אשראי שנבנה במיוחד עבור קבוצת הגיל שלכם

    כמו שרובנו יודעים, צרכי האשראי של הישראלים הממוצעים לא מסתיימים כשהם מתקרבים לגילאי ה60+: דווקא בגילאים האלה מתגלה לעיתים רבות צורך במימון משמעותי. סיוע לילדים שמתחתנים או רוכשים דירה, עסק שזקוק להזרמת מימון (בלי העול של הלוואות יקרות ומעיקות), טיפולים רפואיים יקרים או הזדמנות להשקעה בנדל"ן, אלה רק כמה מן הדוגמאות הבולטות לצרכי המימון המשמעותיים של ישראלים מקבוצת גיל המבוגרת והמבוססת יותר.

    המשכנתא ההפוכה היא מוצר אשראי מתקדם שנתפר עבור הקבוצה הזו בדיוק: ישראלים שהגיעו לגילאי הפרישה או נמצאים בדרכם לשם, ויש בבעלותם נכס שעליו הם כבר לא משלמים משכנתא.

    במסגרת משכנתא הפוכה הנכס שבבעלותכם משמש ערובה למימון שאתם מקבלים, ומעניק לכם לא רק אשראי משמעותי בריבית נמוכה, אלא גם את החופש להחליט אם לשלם באופן קבוע את החזרי המשכנתא או לדחות אותם לכל ימי חייכם (כשהבנק מתחייב שלא לפעול למימוש הנכס כל עוד אחרון הלווים חי). במילים אחרות: הנכס ממשיך להיות שלכם, בלי תנאים ובלי מגבלות. והדובדבן: תוכלו לפרוע את ההלוואה בלי קנס בכל זמן.

    פתרון ייחודי לאתגרים פיננסיים ייחודיים

    אתם, כמובן, יודעים הכי טוב מהם הצרכים המדוייקים שלכם בתחום האשראי (ובכלל). לצד זאת, היות והמשכנתא ההפוכה היא מוצר חדש יחסית בשוק האשראי, אספנו כמה מהאתגרים הפיננסיים הנפוצים עבור קבוצת הגיל שלכם. אחרי הכל, עד לפני כמה שנים, מי חשב שהבית יכול להיות מקור להגדלת תשלומי הפנסיה?

    אבל לפני הכל חשוב לציין: בשונה מהלוואות רגילות, המשכנתא ההפוכה לא דורשת מכם להוכיח הכנסה. בנוסף, במשכנתא הפוכה אתם יכולים לבחור אם לקבל את מלוא הסכום בפעם אחת, או בפריסה לתשלומים חודשיים מהבנק.

    מהם האתגרים הפיננסיים שעבורם המשכנתא ההפוכה יכולה להציע לכם את המימון המיוחל?

    המשכנתא ההפוכה עשויה להיות פתרון האשראי הנכון עבורכם בשורה של אתגרים. אם הפנסיה שלכם נמוכה מידי, למשל, תוכלו לקבל תוספת קבועה לתשלום הפנסיה החודשי. השקעת נדל"ן איכותית גם היא מצריכה מימון, וגם במקרה הזה תוכלו לקבל את המימון דרך המשכנתא ההפוכה.

    שיפוץ גדול שעומד על הפרק, כזה שיאפשר לכם ליהנות מבית נעים ומותאם לצרכיכם גם הוא מצריך מימון משמעותי שיכול להגיע לעיתים למאות אלפי שקלים. לא נשכח כמובן עזרה לילדים, אם הם עומדים בפני הוצאה כלכלית גדולה בעצמם.

    לרמת הרפואה בישראל יש מוניטין טוב, אך לעיתים ישראלים עשויים להזדקק להליכים רפואיים יקרים שאינם מכוסים על ידי המדינה או הביטוחים השונים: במקרה כזה מימון נוסף יכול להיות מצילת חיים, או בעל אימפקט גדול על איכות החיים העתידית.

    גם כשמדובר בעסק שזקוק למימון, המשכנתא ההפוכה מציעה יתרון מיוחד במינו: פטור מהחזקים חודשיים מכבידים ואי צורך לעבור וועדות שונות שבוחנות את בקשת האשראי.

    אם אתם חושבים על דיור מוגן, לבסוף, אך נרתעים בכלל מחירו הגבוה – כדאי לדעת שמשכנתא הפוכה תוכל לעשות את המהלך הזה קל ופשוט בהרבה עבורכם, באמצעות אספקת מימון חיוני בצורת תשלום חד פעמים או תשלומים חודשיים למשך שארית חייכם.

    עם ריביות נמוכות במיוחד, הסדר תשלומים גמיש ביותר, פטור מהוכחת הכנסה והבטחה לשמירה על בעלותכם על הנכס (לפחות כל עוד הלווה האחרון בחיים), המשכנתא ההפוכה היא מוצר אשראי שמציג יתרונות משמעותיים ומובהקים עבור ישראלים בגיל הפרישה שרוצים לשפר את איכות חייהם ולבלות את שנות הפרישה ברווחה כלכלית ובשקט.

    מעוניינים לדעת עוד על משכנתא הפוכה? צרו קשר עם המומחים של אור לעתיד, חברת הייעוץ הפיננסי המובילה. אנחנו כאן בשבילכם.

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים