| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    תכנון פנסיוני לעצמאיים

    עצמאים, על המחר חשבתם? אור לעתיד מציגים: תכנון פנסיוני לעצמאים. כדי שתוכלו לפרוש בשיא, ובביטחון

    ההמולה היומיומית של ניהול עסק עלולה להשכיח מאיתנו שגם אנחנו, מה לעשות, כפופים לחוקי הזמן. ובעולם הסבוך והדינמי של חיסכון לפנסיה, הנתון הן לשינויי השוק והן לרגולציה מקיפה ומשתנה, חיוני שיעמדו לצידכם מקצוענים שתכנון פנסיוני לעצמאים הוא תחום ההתמחות שלהם.

    באור לעתיד תבטיחו לעצמכם תכנון פנסיה חכם,גמיש ורווחי שיחסוך מכם לא רק את הצורך להתמחות בשוק מורכב, אלא גם יבטיח לכם טיפול על ידי מומחים שרואים את התמונה העסקית השלמה שלכם. אצלנו, החיסכון הפנסיוני שלכם טובות.

    ההיצע מבלבל – ואין זמן לאבד

    שוק החיסכון הפנסיוני הוא שוק עתיר מכשירים פיננסיים, רגולציה מחמירה ומתעדכנת וכמובן – ההכרח לדאוג למחר. כשמדובר בתכנון פנסיה לעצמאים, אין שאלה בכלל: חייבים מומחה. באור לעתיד תמצאו סוכן ביטוח שיעזור לכם לעשות סדר בין תכניות הביטוח, קרנות הפנסיה וקופות הגמל השונות, כך שתשלמו את מינימום המס ותקבלו את התמורה הטובה והבטוחה ביותר בשנות הפרישה.

    בנוסף, אם אתם כבר חוסכים לפנסיה כעצמאים, סוכן הביטוח שלנו יעזור לכם לסדר מחדש (אם יש צורך בכך, כמובן) את מפת החיסכון הפיננסי שלכם על פי המידע העדכני ביותר הקיים בשוק החיסכון הפנסיוני הישראלי, ומתוך מחויבות עמוקה להבטחת עתידכם הכלכלי.

    רואים את התמונה השלמה, מעניקים טיפול מקצועי ייחודי

    התכנון הפנסיוני באור לעתיד הוא חלק מסל שירותים נרחב ושלם לעסק. סוכן הביטוח שלנו, המתמחה התכנון פנסיה לעצמאים, פועל כחלק ממערך מגובש של מומחים. אצלנו רואים את כלל הצרכים והתנאים העסקיים שלך, ופועלים כדי לגבש עבורך את אסטרטגיית הפעולה הטובה ביותר, כזו שתמקסם את הסיכויים ותמזער את הסיכונים. תכנון הפנסיה לעצמאים באור נעשה גם הוא ברוח זו: המטרה שלנו היא שהעסק שלך יהיה רווחי ויציב לאורך זמן. כחלק מתפיסה זו, נסייע לך לקבל את החיסכון הפנסיוני הטוב ביותר עבורך ועבור העסק.

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים